Emma träning igår!

Igår var det Emma träning på Rastaborgs ridklubb. Jag var med i grupp två. Det gick sådär... Ibörjan så körde vi jätte hårt utan stigbyglar, i trav och galopp utan pauser. Så både jag och Kalle var helt slut i början. Det funkar liksom inte för oss som equipage. Men vi kämpade på och komm runt en bana som var på 13 hinderoch 70-80 cm hög LD och LD-10. vi kom runt på 16 fel. Men det var ju för att vi båda var helt slut redan ibörjan. För oss räcker det typ med att vi skrittat typ i en kvart sen trava igång och sen börja hoppa i galopp på en gång. Och det har ALLTID funkat suuuper bra. KALIBER HAR ALDRIG VÄGRAT SÅ MYCKET PÅ EN TRÄNING/TÄVLING:( Men jag som Kalibers ryttare vet ju vad det beror på så vi kör på som vanligt i fortsättningen. Och sen på söndag så är det ju Div.3 på RASTABORGS RIDKLUBB, det är jätte skönt att det är på hemma plan. Vi ses väll??? ;)) Det ska bli så kul jag ser verkligen fram imot det. TAGGA TAGGA Sen så har jag beställt lite saker från HÖÖKS:
Svarta ridbyxor
Beiga ridbyxor
Flug spray
Som jag kallar det "extra pannlugg" mot flugor
En ryckt sten. Min pålle är en riktig hårboll:)
Igår så var jag även inne på Sadelkammaren som är en affär på Rasta. Där köpte jag:
En Pikur kofta ROSA
Och ett nytt pannband som har ROSA stenar
Sen ska jag köpa ett schabrak med lite ROSA på också<333
Hoppas alla här en bra dag för det har jag!!!
Jag och Kaliber på Rörby efter en felfri runda LD-10<3<3<3
Jga och Kaliber efter en felfri runda (som det brukar att vara)   ;)))))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0