Hästar!

Som ni kanske inte visste så har Kaliber åkt tillbacks till Karlshem nu. Så nu har jag inte någon ponny som väntar på mig i stallet.  Men nästa termin så ska jag ha en medryttar ponny. Den ska vara lagom stor och rolig att rida, även allmänt snäll. Såklar så är det mer som spelar roll, typ som vart den står, i vilket stall. Det skulle ju vara roligt om jag hittar någon bra häst på Rastaborg men vi får se. Eller det ska ju vara en häst som jag funkar med;)
Om ni vet någon bra ponny så är det bara skriva det i kommentarerna?!
Som vanligt så längtar jag sjukt mycket till Karlshem också. Hur kan det äns vara så roligt där?
Här Selecto som jag har skrivit om tidigare på bloggen. Det skulle vara roligt om han flyttade till Sverige så att jag kunde bli medryttare på honom. Det skulle ju vara lite overkligt men kul.
Kaliber är världens bästa ponny. På bilderna så hade jag inte haft honom så länge och då var det första hopptävlingen som vi var tvugna att åka till. Jag tycker att vi utvecklades jätte mycket. Och jag är väldigt glad och nöjd över den tid som jag hade honom. Han är bäst!

Kommentarer
Postat av: Nora

U P P D A T E R I N G ! ! ! ! ! Älska!! <3

2012-06-25 @ 20:47:50
URL: http://norajf.blogg.se/
Postat av: Nora

Förresten! Det finns nu för tiden en jättesmart uppfinning som heter MOBIL. På den finns en jättesmart grej som underlättar kontakten med människor från utvärlden dvs. mig.

Skulle bli jätteglad om du kanske kunde fiska upp mobilen ur fickan om du inte redan håller i den och göra ett försök att hitta den här appen som jag vet finns på din mobil.



Det är en Grön ruta men en pratbubbla inuti, pratbubblan är vit.

Den finns på en grå bricka längst ner på din skärm om du klickar på hem-knappen på mobilen!



Hoppas att detta kunde vara till hjälp!



Puss & Kram din lill fru Olga-Kerstin som sitter mitt ute i ingenstans och väntar på att sin man Knut-Bengt ska svara på sin mobil.



Hoppas att du förstår budskapet i detta, SMS bby <3

2012-06-25 @ 20:55:16
URL: http://norajf.blogg.se/
Postat av: Cathie

Superfin!!

2013-12-18 @ 15:06:32
URL: http://cathie.se
Postat av: Ebba

Fina hästar! :)

2013-12-23 @ 15:06:36
URL: http://fuxarnas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0