Härlig dag idag!

Just nu väntar jag på bussen:/ Har varit i stallet sen ungefär klockan tio. Idag så skulle jag rida ut men det blev ju lite snö kaos kan man säga, så nej det blev inte av. Jag red i ridhuset och tränade på LC:1 och LB:1 för imorgon är det ju dressyr tävling här på Rasta. Men jag ska inte tävla för det är ju liksom Div.III nästa söndag så jag får vänta med att tävla tills dess. ;) Plus att jag inte känner för det, jag kommer nog hålla mig till hopp tävlingar.:)) Men i alla fall så var det Louise som red så jag red efter henne... Opps! Kaliber var jätte fin och mjuk så man ville nästan inte hoppa av och gå in i stallet. Sen så tittade vi på film med Team Rastaborg laget. Det var en film som handlade om program ridning så man fick lite tips och så. Men nu kommer bussen så jag måste gå. Här kommer lite bilder från busshåll platsen:.....
Kramar från Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0