Vad tycker ni om detta?

Hejsan kära bloggläsare!
För det försat är jag lite ledsen över att jag inte har skrivit på ett tag, jag har haft massor att göra. Men varför jag gorde det här inlägget var för att vet vad ni tycker om att köpa "extra" saker (asså saker man kan klara sig utan men man kan köpa för att man gillar det). Jag ska hyra en ponny från Aud (jag har skrivit ett annat  inlägg om Karlshem) iallafall, och då skriver jag en "att köpa lista" (när jag ska hyra). Och jag undrar om ni tycker det är bra/dåligt/smart/knäppt o.s.v om att köpa dessa saker:
Hööks Ludd-benskydd!!
Bensksydd från Hööks:
-245 kronor.
Hööks ludd-schabrak!!
Hööks ludd-schabrak!
-899 kronor!
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Skriv på kommentarerna om du vill säga vad du tycker!
Vad skulle du göra?

Många hästiga kramar från Emma<3!!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Molly

Tycker benskydden verkar bra! :) Lycka till ;)

2011-05-24 @ 17:57:14
Postat av: Nora

Skit snygga!! <3<3<3<3 Puss på dig <3

2011-05-25 @ 15:22:07
URL: http://norajf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0