Skola idag (soooom vandligt)!

Hejsan svejsan alla snygga bloggläsrae!
Idag har det varit en helt vandlig dag. I skolan så har vi övat inför våran musical som heter "We Will Rock You" det är jätte roligt att vi ska göra den, jag kommer att vara bakrundsdansare i showen. En liten WWRY (We Will Rock You) bild:
We Will Rock You!

Sen så hade vi NO och då har vi gjort "Solungnar" som vi kallar det. Vi testade att smällta choklad, och det gick inte så bra, för det har varit lite molnigt. Så vi fick äta den istället. HAHAHA, men det var iallafall jätte gott. Sen så slutede vi kl. 3. Då skulle jag  & mamma kköpa bröd,  men båda dom butikerna vi gick till var stängda, så vi fick baka bröd. Jag har oxå tagit ett dopp i poolen, det var 23 grader, varmt tycker jag. Midas fick ock så ta ett topp! Hanverkde inte vara så glad över själva doppet men efter så sprang har runt som en liten köttbulle (han är bara föör söööt)! Det var min dag men nu ska jag nog städa rummet!

Hejdå alla sötisar! Ha det bäst! <3<3<3<3<3<3<3<3:)))))))))))))))))) ////Emma<3!!!

Kommentarer
Postat av: Molly

Lycka till med musikalen!<3

Ses i sommar<3<3<3

2011-05-27 @ 16:11:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0