Hopptävling på La Gubia!

Hej!
Igår så var jag på hopptävling på La Gubia (stallet där jag rider), det var jätte roligt. Vi kom dit klockan 3, och sen så fick vi reda på att tävlingarna började om en timme, så vi slappade lite. Fast dom som hade ridit 1 meters klassen var kvar. Min ridlärare Lara vann! Och några av "privat ryttarna" kom 2:a o 3:a i 1:10 meters klassen. Sen när 1:20 meters klassen började så såg vi hela, min andra ridlärare kom trea. Sen så fick vi ta hand om
Bon Bon som är en shettis, har var med på ponny-ridningen så vi fick rida runt lite där, han var jätte liten och såååå SÖT!!! Lite bilder från hopptävlingen:
JERRY!
Jerry!Jerry!
Davids häst är suuper glad över att få galopphera ärevarvet.Bon bon!

Den vita hästen är Jerry som tävlade! Sen så är det David som rider ärevarvet (han kom 3:a). Och sen så är den lilla svarta Bon bon som var med på ponnyridningen!!! <3<3<3:)))))))))))))))))
HOPPAS ALLA OXÅ HAR DET JÄTTE BRA!!!

/////////////Emma<3<3<3<3<3<3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0