Sommarlov imorgon!!!!

Hejsan svejsan alla glada bloggläsare!!!!

Idag var sista hela "riktiga" dagen i svenska skolan palma de mallorca. För imorgon är det skolavslutning klockan 9:00-11:00. Jag har precis lagt fram alla kläder. Jag ska ha en vit klänning, flippflopp (stavning) och min svarta väska med kameran.
Jag, Ellen, Vera, Sofia, Emma och Mimmi ska sjunga Idas sommarvisa, men sen kommer vi ha lite rock i det hela, ett lite roligt framträdande...............HIHIHI Här är två sommar bild:
Sommar<3
Stranden!!!!
Bilderna har jag inte tagit själv!!!!!!! Om ni undra!!!!

////Ha ett toppen lov, för det ska jag ha!!!!!!!!!!!!<33333333333333333:)(:

Kommentarer
Postat av: Jenny Gauffin

Du var jättefin på skolavslutningen och det var så fint! Sorgligt men roligt att du slutat i spansksvenska skolan!

2011-06-17 @ 19:25:48
Postat av: emma Gauffin

Tack så mkt:))))))!!!!

Ja det kändes lite jobbigt!!!!! Men nu är det ju LOVVVVV!!!<3<3<3

2011-06-18 @ 17:02:11
URL: http://jaglovehorses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0