Sommar, sommar, sommar, och en massa kramar och tårar :,(((((((!!

Hej!!!
Idag har det varit skolavslutning! Det var huuuuuuuuuuuuuuuuur sorgligt som helst, jag grät jätte mkt. Det var hemskt att sluta skolan, det har aldrig varit på här jobbigt att sluta i en skola, *SORGLIGT:(((((((((((((((((*
Men nu är det iallafall sommarlov, fast det märks inte än. På skolavslutningen så sjöng jag / och min klass såklart, En kväll i juni, Nada particular (spansk låt) och Idas sommarvisa, fast det skulle vara Mimmi som sjöng första värsen med piano i bakrunden och sen helt plötsligt skulle vi ropa något som jag inte kommer ihåg vad det va, och sen börja samma låt (Idas sommarvisa) men i rock verision. Men vi hade mkt otur.... Så datorn gick inte igång, så det blev bara en värs. hehe...:))):((( Men nu har min familj Birgings och Arnborgers + Vera B,. varit på en Beach club och badat!!!! <3<3<3<3 Det var suuuuper varmt och super skönt!!!!<3<3<3<3<3

Men lite bilder vill ni väll se från avslutningen+skolan+spanien:



Skolan<3<3<3
Mitt klassrum utifrån!!!Mitt klassrumm (inne)!!!
Skolgården!!!:))
Alla tjejor!!!

Jag har en massa flera bilder, men nu blir det bra dom hära!!!!

--------------------------------------------------------------------------------------------------------

Jag har inte skrivit om We will rock you, men det är så mkt bilde. Men det var iallafall jätte kul!!!!!<3<3<3<3


////Emma!!!<3<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0