Så är läget!!!!!!!

Hej!
Jag vet, jag vet, jag har inte skrivit på länge. Det har bara varit så jobbigt att gå och sätta sig vid datorn. Man börjar bli trött nu, skolan tar kol på oss (inte riktigt kanske men a ja). Nu är det bara 2 dagar tills vi/jag slutar skolan här på mallis, imorgon ska vi i och för sig till Aqualand (direkt översatt till svenska "vattenland"), där ska vi vara heeeela långa dan. Ska bli jätte roligt!!!! <3   :)(: Och sen bara torsdag och skolavslutning på fredag. Det ska bli skönt, roligt och jääääääääääte tråkigt att bara åka här ifrån, men det gör vi 3o juni.
Jag har ochså börjat packa, det är lite jobbigt för allt måste komma i rätt kartong o.s.v. Jag har också börjat fixa lite saker till *KARLSHEM*, jag kan inte fatta att jag vekligen ska dit.<3<3<3<3 I helgen var jag också på Western water park (vet inte så bra stavining.. hehe), som är ett annat vattenland. Det var heeeelt okej, eller asså det var jätte roligt.

Men nu ska jag äta middag!!!!
///EMMA!!!:)))))))))))))))))))))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0