Blixtrar ocd dunder.......

Hejsan alla kära bloggis-läsare!
Idag så har jag/vi ätit på en restaurang som vi kallar "kycklingen"! Men sen när jag/vi gick hem så började det bilxtra och åska, det  var typ shiiiiiiiiiiiit när, hela marken nästan skaka (fast väldigt lite) och sen tillslut börjad det spö regna. Och vi *gick* ju hem så vi blev helt genom blöta! Men nu ska vi titta på Parets of the caribean 2 (stavinig?????) Billd på en blixt (inte jag som tagit bilden):
BLIXT

Men nu är jag hemma! Jag ska nog sova nu för att det är ju skola imorron, och idrott, vi sk typ göra någon slags paddling, vi får ju se hur vädret är!!!
 En bild för att bli lite uppmuntrad:
Häst!!!<3Hitta det på google!!:)))))))))Söt!!

/////Emma!!!!! Ha en bra dag!!!:)))))))))))))))))))))))9

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0